Emms is the shit

Dagen har varit bra. Det här med skolan drar jag inte upp av en anledning. Orkar inte.
Jag var i haninge centrum ett tag och där köpte en fin kofta för mitt presentkort och så åkte jag vidare till kista centrum och köpte ett par jätte fina skor. Jag älskar dem och dem är väl mest tänkta att ha när jag plåtar med kompisar och så men kanske att jag har dem i skolan imorgon. Jag köpte också en marinblå tjock tröja.


På vägen hem mötte jag upp Emms och vi pratade lite och hade det mysigt. <3
Imorgon kanske hon ska sova hos mig. <3
Hoppas hon får det för min pappa, men det tror jag!
Jag ska ut och springa snart, springa bort allt jag ätit idag, även om jag bara tog en drick yoghurt till lunch.
Jag höll på spy, kanske borde äta lite mer även om jag mår dåligt.

Nästa vecka får jag nya skor, en jacka och förmodligen lite kläder av mamma.
Looking forward to that!



Avslutar med en bild på hur mina skor ser ut, har inte min kamera sladd, så jag tog den från internet.


Kommentarer
Postat av: hanna

joo det är väll bra sj ?:P



ÄLSKAR dom dära skorna :P

2008-09-25 @ 19:54:41
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0