Emms och 3 km

Hmm, vaknade upp 50 minuter innan mamma skulle komma. Ana vilken panik jag fick! Jag åt frukost och hann inte ens klä på mig innan mamma var här, 20 minuter innan förutsatt tid. Hon är bra på sådant. Jag gick där i mina högklackade skor, lack väska och en choklad. Hon gillade skorna i alla fall, det var ett stort plus. Så var vi på BUP efter det sket allt sig. Jag orkade inget. Jag är as förbanad på Cicci som helt allvarligt talat kan dra åt helvete! Jag behöver inte någon jävla skit från henne nu. Jag klarar mig själv.

Vid 15 tiden mötte jag Emma i väsby centrum. Vi drog hem till mig och så gick vi till spåret där jag sprang 3 km. Kom hem för ett tag sedan och har hunnit duscha och nu lyssnar vi på skum musik, passar skumma människor som oss perfekt!


Kommentarer
Postat av: hanna

ok , ovanligt att du tränat , hahaha :D

Måste bli som dig :P



ingen anning sj ?:P



jag tycker han är bra :D haha du då ?

2008-09-26 @ 19:30:08
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0