Emms tomorrow, Emms today, Emms everyday ^^

Gissa vem som sover över imorgon? Jo, emms gör det. Kommer bli så bäst. Du är bäst, gumman tillsammans med mig. Våran humor och allt. Jätte kul verkligen, ser fram emot det. Kolla på film och bara snacka, det behövs förstår du. Du kommer göra min dag. Tack! Jag älskar dig, bästa kompis! Du vet att jag gör det. Puss. Du betyder. <3




Kollat på Idol då, var både bra och dåligt, synd att Alexander åkte ut, men fett nice att Johan kom med.
Jag och Emms gillar honom, han är faktist bra!
Idag tog jag paus från träningen.
Imorgon får vi se hur det blir.
Jag tar kanske med mig Emms till spåret, fast jag springer själv.
Vi får se.
Jag är glad och trött.

Dessutom är det BUP imorgon, så jag kan fan inte ens sova ut.
Vi ska ha någon jävligt jobbig labbrapport och jag ska ha mina högklackade skor(!) det kommer inte bli lyckat.
Det enda som verkar kul är foto, då vi ska fota som om vi vore i ett annat land om jag nu bara inte fått för mig det.
Så, undrar vad mamma säger om skorna, hon kommer typ döda mig, nej då men endå.
Sedan vet jag att många kommer bli chockade över att se mig i så höga skor.
Jag blir för en gångs skull lång.

Usch, det känns som att jag ska spy.
Don´t know why.
Vore smart att lägga sig snart men jag har inte lust.
Jag ska skaffa linser också, gröna.
Jag vet att ni kommer gilla det.
Så ska jag klippa mig snart, äntligen.
Sedan när jag får min kamera blir det mycket foton, på mig, Emms och förmodligen Aztrid, fota i olika teman och ha kul.
Jag har liksom hela tiden skjutit upp att få min systemkamera, men vi ser när jag vill ha den.
Då tar jag och köper den.

Förlåt för det väldigt långa inlägget.
Jag är glad men irriterad över morgon fucking dagen.
Fast eftermiddagen kommer äga.
Till sist min arm är färgad röd, vill göra mamma sur, ännu mer än vad hon är, dessutom börjar hon allti gråta. Hon är skum! Det är väl mitt liv? Så jag gör vad jag vill.
Well, Good night!

Aztrid kommer hem imorgon.



Kommentarer
Postat av: Hanna

ok :D

ingen anning faktist :D sj ?:P



Haha johan kommer från min stad ;) eller vad man ska säga :P

2008-09-26 @ 07:33:15
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: Emma

You & me

2008-09-26 @ 17:01:37
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0