Everything comes to an end

Everything comes to and end
Also this
We were not meant to be
As you already can see
There is longer no you and me

Du betyder mycket för mig men jag orkade inte mer.
Det vet du.
Att du tror att du kan bete dig som du vill.
Förlåt, men jag klarar inte av det!
Vi båda vet att det är bäst så här även om det är smärtsamt.
Var glad över det vi hade och alla minnen vi har.
Men det är också allt.

Jag är inte så glad nu i alla fall och jag tror ni förstår varför.
Fast det var mitt beslut och vill ni veta mer får ni fråga mig personligt, jag vill inte ta det via data eller mobil, det känns inte likadant. Bara så ni vet liksom.
Är det här svar nog, Aztrid?!

Vänner kan vi ju vara om du vill det.
Fast inget mer, jag orkar inte gå igenom något sånt igen.
Det tror jag du förstår.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Det går bra att vara vänner, men bara om du vill det? Jag förstår om du inte vill det efter vad som hänt...

FÖRLÅT! Jag menar det verkligen.

2008-09-21 @ 19:42:25
Postat av: Aztrid Hallman

omg jävla damp på mej elr vad?!

2008-09-22 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0