Fotosession

Jag och Emms fick för oss att fota och innan det kollade vi upp frisyrer. Det blev failade japanska frisyrer men vi är nybörjare så det var endå bra! Nästa gång kommer det bli bättre. Vi sminkade också varandra, helt brutalt. Ni skulle bara sett. Värsta kannibal kocken ögonbryn, fast lite mindre brutala men någon gång ska vi fixa sådana ögonbryn! Så fotade vi och även om vi failade så blev det bra. När vi skulle tvätta bort sminket, såg min lille brorsa oss och blev skrämd, han är skum.
Nu har vi ätit lite choklad och ska snart gå ner och välja en film och titta på den och dricka saft och prata.


Bilder kommer tidigast på söndag eftersom jag glömt min kamera sladd hos mamma.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fett bra att vi ska träffas i veckan gumman <3

2008-09-28 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0