Fredag morgon, lunch

Hemma nu.
Tänkte först och främst äta och sedan ska jag ut och springa 3 km innan jag kommer hem.
Då ska jag cykla några mil och lite senare på eftermiddagen ska jag springa ytterligare 2,5 km.
Mycket träning idag.

Vi hade förhör på naturkunskapen och jag tror jag får MVG.
Det var så himla enkelt och jag hade inte pluggat alls.
Är man begåvad så är man.
Jag kan allt utantill efter att ha hört det en gång.

Jag drack en juice och åt lite natur godis på tåget hem.
Har dessutom köpt nya underkläder.
Jag vet vad jag ska köpa imorgon.
Tänke föreslå att vi kan åka till täby centrum, hela familjen och fika och shoppa lite.



Pappa är helt underbar. Skickade 2 sms idag och han skrev att han tycker jag är så duktig och allt möjligt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha aa :D

ha tack , eller vad man ksa säga :D



Springer du varenda dag eller ? :O :P

2008-09-19 @ 17:16:49
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0