Frisyr

Nu har jag hittat en frisyr som jag ska klippa eller bara som luggen, resten ska bli annorlunda!
Det kommer bli nice plus att jag ska bleka mitt hår igen.
Ni kommer gilla det, jag vet det.

Bild kommer imorgon.




Mamma lät mig inte springa för att jag har ont i lungorna, gör mega ont att andas och jag vill helst inte andas alls men då skulle jag tyvär dö. Så träningen sket sig idag, men imorgon ska jag försöka även om jag inte tror att det är ett dugg bättre.

Gissa vad, jag har inte gjort någon läxa alls. Jag har inte orkar, utan har duschat, tittat på tv och messat med massa folk.
Nu snart börjar dexter också. Om jag orkar se klart hela. Jag hinner inte mer mycket mer för det är dags att sova efter dexter.


Kommentarer
Postat av: Jenny

NEJ! förstör inte ditt fina håååår! (det blir säkert bra den nya frisyren med menjag gillade ditt bruna hår!) :)

2008-09-09 @ 18:30:43
URL: http://jenssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0