Gårdagen

Som ni ser skrev jag inget igår. Jag skrev i skolan men det verkar som att dem har blockat det, så jag tänkte skriva när jag kom hem.

Jag gick runt i stan lite innan Aztrid kom och köpte en kofta.
När hon kom gick vi och kollade lite på skor och så. Jag köpte underkläder på h&m innan vi gick och åt på donken, och började snacka om någn som såg ut som en kossa!
Haha, det var riktigt sjukt.

Aztrid hittade en skinnjacka som hon tillslut köpte men innan dess kollade hon på sin spegelbild i några år och så började hon prata med han som stod i kassan.
Vi gick in på tc och där kom någon från radion fram och så, vi skulle sjunga en bit av vår favoritlåt men jag kom inte på någon men Aztrid sjöng och det lät jätte bra.
Så åkte jag hem.

På bussen började jag må jätte dåligt och gick av i Stava, alltså mitt ute i ödemarken typ.
Där spydde jag 5 gånger och fick be min låtsas pappa komma och hämta mig.
Jag låg på marken och kollade upp på himlen.
När vi kommit halvvägs var han tvungen att stanna och jag spydde ytterligare 4 gånger.
När jag kom hem försökte jag sova men det gick inte för jag hade ont i magen och 19.00 spydde jag 4 gånger till och somnade efter att jag rengjort och så.
Jag missade alltså Liverpools match men dem vann och likaså Atlético madrid och både jag och pappa hoppas att det är dem som går vidare från gruppspelet.
Det var matförgiftning, så nu vågar jag inte äta på donken eller falafel kungen igen.

Mamma väckte mig 23.15 och sa att jag skulle borsta tänderna och jag gjorde det och somnade väl vid 24 och vaknade nyss.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Aw, bby, hoppas det är bättre nu och att vi kan träffas imorgon :*

Jag älskar dig <33

2008-09-17 @ 10:14:52
Postat av: Medya

VAAA? Jag visste att donkens mat var så :o. a

Hoppas du mår bättre sen :)

2008-09-18 @ 12:10:49
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: azzefersure

Men guuud gumman!

stars dej!

först en aztrid som segar ihjäl sej och sen spy så många gånger!!!





jag ÄLSKAR DEJ MESSSSSSSSSSSST!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-20 @ 10:08:11
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0