Helg packning

Nu har jag gjort lite saker. Jag åt en bra frukost och har packat. Ikväll ska jag ju sova hos Aztrid! Det ska bli jätte kul, jag ser fram emot det! Imorgon ska jag sova hos Emma så jag har med mig 2 väskor. En med skolsaker och en med kläder och sånt. Hehe, det blir nog lite tungt.




Anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att mammam tvingar med mig till Bup och snart tvingar hon väl mig att gå till en läkare också eftersom jag har riktigt ont i lungorna och kan knappt andas och det är inte astma.
Fast det känns skönt att vara uppe tidigt.
Juste, jag ska be mamma ge mig runt 300 kr för jag ska köpa lite saker och mina egna pengar sparar jag!

Nu måste jag packa det sista och mest viktiga, mobilen, mobil laddare och tandborste.

Jag lovar att vi kommer ta bilder idag, så dem kommer någon gång under helgen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0