Idol och dusch

Jag kollade på idol, bara låg i sängen och tittade och åt de resterande vindruvorna.
Som sagt, alla ignorerar mig nu också, så jag orkar inte ens bry mig om att plugga.
Jag har precis duschat och ska fixa mig lite nu.

Pappa är lika gullig som vanligt, nu på sistone har han skickat sms, då och då, där det står att han är så himla stolt över mig och att jag är duktig och kan fixa allting och han säger massa bra saker, som får mig bli glad, för när jag tänker efter så stämmer det ju. Han är verkligen omtänksam. Så himla bäst, världens bästa pappa!



Ännu en gång har min arm blivit röd, av okänd anledning.
Då menar jag inte lite heller utan mycket.
Det svider och blossar upp som jag vet inte vad.
Stort och hemskt är det i alla fall.

Hur som helst, snart får jag min systemkamera och då kommer jag fota en massa, massa olika teman och allt.
Alltså mer bilder på mig och en massa på kompisar men fram för allt Aztrid, du kommer inte undan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ha okej :D

jaa klart :D en från min lilla stad var med , han johan i slutet .

du då ?:P

2008-09-18 @ 22:14:36
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: azzefersure

tihi vi ska fota :D <3333333333



JAG ÄLSKAR DEJ <333

2008-09-20 @ 10:13:51
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0