Kladd kaka med diskmedel!

Ja, vad ska man säga egentligen?! Först och främst blev min och Aztrids kladd kaka bäst! Helt perfekt, som på reklamer ni vet! När Aztrid skulle lägga upp första biten till Jonas, min låtsas pappa, så hände något som alltid händer i amerikanska serier, hon tappade den i diskhon, vet ni vad som hände sen? OMG! Hon tog upp den och puddrade på lite mer florsocker eftersom det försvunnit och serverade den! Fast han märkte inget som tur var!

Den var jätte god, även om vi fick smaka dem bitarna utan diskmedel! Nu vet ni det. Hon är proffsig. Sedan städade hon typ hela köket, jag dog verkligen för jag är inte den typen som städar självmant! Hon fick mycket beröm. För kakan också!

Vill ni ha god kaka, ring oss! Om ni vill ha tappad kaka kan ni ringa Aztrid!


Det var allt för den här gången.
Jag ska börja filma Aztrid varje gång hon tappar maten och serverar den och detta kommer läggas ut på youtube direkt!
Vårat eget tv program.
Inget namn än.


Kommentarer
Postat av: emma

god kaka hittåt, tack!

2008-09-20 @ 23:09:36
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0