Kompis halsband

Jag är riktigt pissed off nu på grund av en person men det orkar jag inte skriva om!

Jag kom på att jag glömde skriva, en Ipod touch och mobilt bredband, annars har jag inte kommit på något mer typ.
Mamma låter mig skippa fotot imorgon, jippie, jag vill verkligen inte vara med...
Det är skönt att jag slipper det.
Jag skulle beställa min bok till svenska men så klart, så går det inte.

I veckan ska jag förmodligen klippa mig, få ny väska och skor, kläder, jacka och något mer som jag så klart har glömt.
Jag längtar tills att klippa mitt hår, just nu är det så himla fult, så jag dör.




Jag och Aztrid har kompis halsband nu också. Bild kommer när jag kan hitta min kamera sladd.
Ni får tycka att det är hur töntigt som helst men vi gillar´t!

Nu ska jag packa upp alla mina saker från pappa och lyssna på musik.


Kommentarer
Postat av: Azze yao

Kompishalsband for ever <333

Bästa vänner livet ut <33

Tack för den uber fina blogg-redigeringen <3333

nu matckar vi varran och allt :D <33





LOVE YA BABE <33333333333333333333

2008-09-14 @ 20:24:21
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0