Kvällen och träning

Då har jag gjort natur läxan eller den ena delen. Jag har kvar den andra men den är tills nästa fredag. Imorgon har vi bara ett läxförhör och jag tror det kommer gå väldigt bra, nu när jag övat för en gångs skull vill säga.
Jag tänkte göra lite matematik nu, när jag endå är på humör.
Tänkte också att mamma får förhöra mig, så jag visar vad jag kan.
Plus att jag kommer ihåg det bättre då också.



Jag vill verkligen inte bo kvar i den här idiotiska familjen!
De bryr sig inte ens om säkerhet, vad fan är det för sätt?!
Pappa vill åtminstånde att jag ska känna mig säker men här får man tydligen inte känna sig trygg.
Det stör mig och jag drar förmodligen till pappa imorgon för alla här är endå emot mig!
Jag hatar dem, jag gav dem en chans, aldrig mer.
Dem älskar verkligen att förstöra för mig och sänka mitt självförtroende.
Det var sista gången.
Nu orkar jag inte ta mer, jag flyttar om jag får mamma, annars rymmer jag!



Om ett tag ska jag ut och springa.
Jag ska springa bort allt som finns i min kropp.
Jag ska bli smalare än vad det går nästan.
Jag råkade dricka en halv 33 cl läsk idag, så det var min onyttiga sak den här veckan.
Alltså inget onyttigt mer nu.
Nästa vecka, men då helst på lördag.

Imorgon tänkte jag också springa 2,5 km.
På lördag tänkte jag ta en morgon runda och cykla 1 timme.
På söndag gäller det att springa 3,5 km på eftermiddagen.

Annars håller jag min diet väldigt bra. Jag har ätit frukost, frukt, lunch, frukt och jucie, middag och om ett tag lite frukt och te. Jag kan inte allt annat än känna mig lite stolt, men jag vill bli smal.
Fast det kommer, sakta men säkert.

Snart ska jag börja gymma, gå på yoga och simma på morgnarna och helgerna.
Det blir nice. Träna nästan varje dag.



Kommentarer
Postat av: Hanna

japp :D

vad då rå ?:P

2008-09-18 @ 18:28:05
URL: http://hannawithdreams.deovte.se
Postat av: hanna

du skrev jo, jag tror det är bra hehe men vem vet :P

2008-09-18 @ 18:55:34
URL: http://hannawithdreams.deovte.se
Postat av: azzefersure

din familj ska inte få vara dum mot dej :(

jag älskar dej iaf och du behöver inte bli smalare, venm har fått dej att tro ngt sånt? :(



jag älskar dej som du är bästa vän <3333333

2008-09-20 @ 10:12:43
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0