långsamt dör jag ut...

Tänkte försöka sova nu även om jag vet att det kommer sluta som de flesta nätter. Jag gråter mig själv till sömns. Jag har så innerligt försökt ignorera det och låtsats må bra men det går inte längre. Har så himla stor längtan av att dö men jag kan inte. Det går inte. Har försökt utan att lyckas.
Jag är så himla trött på allting.
Vill bara ta mitt sista andetag och lämna allt men det ser ut som att jag får vänta ett tag.
Inget hjälper, jag måste göra illa mig själv, det är det enda som får mig må bra.
Ingen kan hjälpa, och absolut inte BUP.
Usch, nu ska jag försöka sova som sagt och det här är kanske sista gången jag skriver ett sånt här inlägg.
Jag SKA bli bättre på att fejka att jag mår bra.
Inte visa det för någon.

Mamma kommer ännu en gång bli besviken och hata mig för att jag ännu en gång börjar skära mig igen även om att jag vill sluta, fast det går bara inte. Jag är beroende av det!
Fan asså...



Kommentarer
Postat av: Hanna

ok :D



nej inget specielt var ute lite och så , sj ?:P

2008-09-30 @ 07:32:38
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: MEN OMG !

FETT SYND!

DU MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT HELA TIDEN, JAG TROR DU LJUGER OM ATT DU MÅR DÅLIGT, OCH ATT DU SKÄR DIG? asso skämms över dej, du driver alla, gå och dö då, ingen pallar me dej?, Du mår bra en dag efter den andra dan mår du skit dåligt.

Okej jag har inget emot personer som mår dåligt men du går över gränsen :S, Du kan bara göra slut på dig, det är fett lätt, skjut bara dig i hjärtat eller skär av dina blodkärl i handlederna, fett synd..

2008-09-30 @ 09:40:19
Postat av: Celina

Först och främs, våga stå för vad du säger ffs! Palla va anonym! Dessutom var det skit länge sedan jag skrev något sånt här, jag har mått bra hela tidens tills för kanske 3 dagar sedan eller jag har ignorerat allt! Min blogg, love it or hate it! Om du inte gillar vad jag skriver, dra! Det är vad jag känner och tycker! Men nu har du helt fel.

2008-09-30 @ 10:21:45
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/
Postat av: admin

1

2008-10-03 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0