Lite ångest

Nu är det så att jag kan sova hos Emma och Aztrid i helgen och jag försöker få det att gå ihop samtidigt som jag har sysslor jag ska göra här på söndag men jag kan nog få ihop det om pappa går med på det. Det kommer han säkert göra. Det kommer bli en bra helg, fer sure!

I alla fall, jag har precis skickat in labbrapporten efter att ha fixat små fel, så nu är den helt perfekt!

Jag träffade Emma lite snabbt idag och vi pratade lite och så har jag ätit och precis duschat.

På matematiken hade vi ett förhör och det var lätt, verkligen jätte lätt och jag hade inte övat nästan, jag orkar inte med det så ofta, hehe.

Usch, helgen ser ut att bli lite stressig, men det löser sig plus att jag ska hinna springa 2 dagar också, idag orkar jag inte plus att jag är lite små sjuk. Har ont i halsen och då får man inte träna.
Jag har ingen tränignsverk från igår heller och det är bra




Jag längtar tills nästa vecka. Då ska jag klippa mig, få nya skor, få ny jacka, få nya kläder, nya tränings kläder och en ny väska.  Det är väldigt skönt. Mitt hår har växt mycket men jag ska ju köpa hårförlängningar också, det kommer bli väldigt fint, om frisören inte failar på att klippa mitt hår som jag vill! Jag ska ju gå till ett proffs, det finns inget annat alternativ för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0