Lite av morgonen plus anmälan!

Frukosten är avklarad nu i alla fall. Det var väl någorlunda gott men det är bättre hos Pappa. Jag längtar tills på onsdag, då ska jag till pappa om inte tidigare. Så kan han och jag titta på fotboll också, kommer bli nice!

Jag blev väckt av Aztrid runt 9, av att hon häll fram ett finger. Det låter skumt men jag orkar inte förklara.
Snart ska jag börja klä på mig om jag orkar.
Känner mig trött och inte alls pepp på skolan.
Dessutom kanske jag kommer göra en anmälan, pappa har sagt att det går, jag ska bara kolla upp helt säkert.
Vad det är om berättar jag inte än.

Våran film blev sajk, den blev typ lite förstörd när vi kollade på den.
Det funkar ännu inte att ladda upp den.
Ska fixa det senare.


Kommentarer
Postat av: Nana

Du får se fram emot helgen ;)

Kommer bli så himla najs bby :D

<3

2008-09-21 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0