Maria och Nana

Skolan var ganska slapp idag. Vi började med svenska och läste i ca 50 minuter. Vi fick sluta lite tidigare eftersom vi hade skolfoto. Gruppfotot blev helt sajjkat men porträtt fotot blev bäst. Jag är jätte nöjd om jag får säga det själv!
Vi pluggade på naturkunskapen och på text kommunikationen kollade vi på en informations film typ och gjorde lite övningar innan vi slutade. Jag köpte en jucie och banan på Sleven innan jag åkte vidare mot T-centralen.

Jag skulle träffa Maria och Nana följde också med så det var jätte kul för det var länge sedan jag träffade henne. Vi gick runt i butiker och pratade och så åt vi lite. Det var hur bra som helst och nästa helg, alltså inte den här helgen, så ska vi shoppa en hel dag i Stockholm, så ni kan räkna med att jag gör av med 5000 på kläder, skor, väskor och såna saker. Det ska bli så himla mysigt, det bästa är att jag är hos pappa då, så vi åker hem tillsammans också.


Min dag har varit bra och nu ska jag kolla hur mycket vecko peng jag ska få, jag ska höja den, kolla vad gymkort kostar och lite annat. Jag fick VG på min labb rapport också, inte så bra men jag råkade radera ena delen, bara för att min data suger!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Det är ju bra endå bby <33

Ringer dig runt 21 ikväll

puss <33

2008-09-15 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0