Massa träning

Jag har legat och halvsovit i sängen i över en timme men ska tvinga mig gå upp nu.
Annars kommer jag ju aldrig hinna fixa mig innan jag måste dra till skolan.
Egentligen vill jag inte äta frukost men dessvärre måste jag det.
Jag hade också tänkt duscha men kom på att jag ska ut och springa ikväll, det får bli 5 km.

Min träning kommer se ut på följande vis:

Springa: 2,5-5 km, 5 dagar i veckan minst!

Gymma: 3-4 dagar i veckan, dock har jag inte fixat gymkort än

Yoga: 2-3 gånger i veckan

Simma: 3-4 dagar i veckan

Så där kommer det se ut, så jag kommer förmodligen vara väldigt trött av allt tränande samtidigt som jag ska orka och hinna göra en massa andra saker. Det kommer bli bra.
Jag säger bara en sista sak, 38.
Det är bara Aztrid som vet vad 38 betyder, det har inget med klädstorlek att göra för jag har redan 36.


Kommentarer
Postat av: bästis

38 gumman, 38 <3



älskar dej <3333

2008-09-22 @ 16:25:27
Postat av: jenny

men hurruduru, det där låter ju helt galet! Så mycket pallar väl ingen att träna? Visst du gör som du vill men jag råder dig från att börja lite mjukare å sedan lägga på fler pass om du pallar. Men du gör ju som du vill ;) lycka till! Kram

2008-09-22 @ 19:38:24
URL: http://jenssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0