Morgonen

Bara appropå(stavning?!) ingenting så skiftar mitt hår i guld, ganska fint. Jag har sminkat mig nu och jag både gillar det och inte gillar det, men jag ska fixa till det lite snart. Annars har jag bara ätit frukost och pratat lite i telefon och jag gick upp för 1 timme sedan. Fast min lillasyster väckte mig för 2 timmar sedan men jag kunde somna om.



Nu ska jag göra lite matematik eftersom vi har ett förhör idag. Jag måste leta upp någorlunda fina kläder och ta med allting som behövs. Så ska jag sminka mig lite till.

Jag mår bra och är väldigt glad och det beror på att jag bara har kvar mina bra kompisar.
Dem viktigaste vill säga.

Jag lovar också att jag ska lägga in bild på mig idag, det var ett tag sedan jag tog foto.



Jag kan också tilläga att Spanien vann mot Armenien igår med 4-0.
Jag hann kolla 30 minuter innan jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0