Möte för nästan hela slanten

Ja du, idag hade jag och min pappa möte med skolan och det gick väl så där förutom att jag verkligen fick black out och glömde säga några av de saker jag skulle ta upp.  Min dag blev kort, slutade 15.30 men kom hem 17.30(!) bara för att tåget stog i väsby i 30 minuter typ och kunde inte åka fram sista biten, men som tur var så snackade jag med Emma ett bra tag, rättare sagt 1 timme och 25 minuter.

När jag kom hem åt jag tydligen fett fria korvar och drog direkt ut och sprang. Det fick bli 3 km plus att jag gick 4 km, så det blev ingen vila idag. När jag kom hem duschade jag, gjorde läxa och har precis kollat på idol.
Nu ska jag fixa lite grejor och sedan ta och sova.
Får äntligen lite sovmorgon imorgon.
Skönt som bara den!

Aztrid, man märker att du är borta!
Saknar dig... <3


Kommentarer
Postat av: Nana

Jag saknar dig gumman <3

Bara 2 dagar kvar :D

2008-09-25 @ 08:38:36
Postat av: azzefersure

saknar dej älsklingen <33

2008-09-26 @ 20:44:26
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0