Någorlunda långt inlägg

Jag råkade av någon anledning köpa 2 paket blekningsmedel på hm men ångrar mig grovt, så jag ska be mamma lämna in dem imorgon och ge mig pengarna! Jag vill inte ens bleka mitt hår, om någon månad ska det bli svart för jag ska klippa scene frilla.

Här kommer en bild:



Jag måste så klart fixa hårförlängning då.
Jag ska klippa mig nästa vecka som det ser ut just nu.
Hoppas det blir fint.
Det tror jag men man kan alltid få en dålig frisör!




Nu har jag bestämt mig för att köpa en ny väska den 20:e och den kommer passa mig väldigt bra.
Så ska jag be om pengar till kläder, höst jacka och vinter jacka, nya skor, smink och lite andra saker.
Jag har kommit på att jag ska skriva min önske lista som pappa vill ha av mig. Så han vet vad han ska köpa men nu vet jag nog vad jag vill ha, det bästa är att jag kommer få det också!
Så ska jag be om en ny mobil, mindre dator, mac, systemkamera, platt tv, jag kommer typ få allt utom mac som jag måste betala själv, men det gör inget!




Nu dricker jag te och lyssnar på min favoritlåt, som för övrigt är spansk.
Samtidigt planerar jag lite och imorgon och på torsdag(förmodligen) ska jag springa.
Jag måste tyvär också packa för imorgon åker jag till pappa i väsby.
Jag är väldigt förvirrad!



Saker att se fram emot i veckan:
  • Sova hos Emma
  • Gå på fest med Maria
  • Träna en massa
  • Träffa Sebbe <3

Jag har massa läxor nu. Labbrapport som ska in igen på fredag. Matematik förhör på torsdag. Så måste jag få papper till Natur uppgiften och en idrotts uppgift men jag har inte fått dem och det börjar bli lite bråttom!
Jag köpte boken som jag ska läsa på svenskan, Lolita, på cdon så den kommer väl i veckan.





Kommentarer
Postat av: Medya

Vaaaahhh? Ska du klippa scene frilla?? :o, Tyckte inte du att det var fult nyss? :s, Hursomhelst du har inte långt hår eller ska du ha fake hår där under ditt real hår?

2008-09-11 @ 12:08:10
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Agrin

Åh jag ska ju också klippa mig exat så! :O

2008-09-13 @ 13:46:10
URL: http://londons.blogg.se/
Postat av: Medya

Haha du måste sen visa mig det. hur ska du få långt förresten hur ska du få långt hår ._.?

2008-10-07 @ 09:36:14
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0