Nu måste ALLA kolla in!

Aztrid satt i flera timmar och jobbade med våran film! Så nu måste ni kolla på den.
Jag länkar till våran film.

http://www.youtube.com/watch?v=TAx3W7lj5FQ

Den får mig att känna mig lite gladare.
Btw, jag förvarnar er, våran humor suger!
Jag vet inte hur bra den är men den borde funka.
Bara så ni vet, hela filmen är uppfuckad och allt är på fel ställe. Jag fixar det när jag har lust, så har överseende med det.



Tack, Maria, du är verkligen förstående.
Ser fram emot lördagen.




Kommentarer
Postat av: Maria

Allt för dig gumman, jag har ju gått igenom samma sak...

Jag också, vi kommer äga stan tillsammans <3

2008-09-21 @ 20:42:10
Postat av: Azze

Haha jag ska kolla in den jag åxå :D

har ju inte gjort de än :P



men du skulle sova hos mej på lördag, eller?



<3333

2008-09-22 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0