Nya skor

Dagen började med 3 timmars foto och det gick snabbt, vi letade upp en bild att fixa gautisk oskärpa( stavning!) och så fick vi en bild som vi skulle fixa till, ändra färgen typ och fixa mer kontrast och det gick bra och helt plötsligt slutade vi. Då var det dags för Matte b och det gick också bra.
Jag och Cicci gick till Falafelkungen och åt kebab, men lingon dricka, läsk tillhör mitt förflutna! Jag hade tänkt åka hem men gick runt i stan och kollade på kläder, som jag förmodligen ska köpa imorgon när jag är med Emma, fast ett par skor fick det bli och det betyder att jag bara har 2900 kr kvar. Det är ju lite endå.
Mina nya skor är mycket fina men snart måste jag köpa ett par vinter skor och mamma ska få köpa en till jacka till mig och lite byxor! Annars kan jag köpa det mesta själv.



Älskling, kommer du ihåg?!
Ni andra kommer väl också ihåg, right?

Fast vi vet ju att det var en lögn sötnos, du ljuger så himla mycket och om den personen finns så verkar han ljuga lite väl mycket, om allt rättare sagt!

Tänkte plugga Matte B nu och fortsätta med labbrapporten.


Kommentarer
Postat av: Emma

hej :)

du vet Torres kompis som sjunger ! Har du länken till videon där torres är med ? :)

2008-09-03 @ 12:05:11
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: medya

Skicka koden till dden videon. tack

2008-09-07 @ 11:09:29
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0