Problem med bloggen

Det funkar så klart inte att ladda upp bilder, jag har försökt i några timmar utan resultat. Jag får lägga in dem imorgon som det ser ut just nu. Det är lite synd men dem kommer ju åtminstånde.


Mina änglar:



Jag är över lycklig.
Maria är så himla snäll och förstående. <3
Emma ringde mig, hon är verkligen speciell för mig! <3
Sebbe, förgyller min dag och hans senaste mess fick mig att verkligen dö... av lycka!
Jag älskar dig mer än du någonsin annar. <333
Aztrid, verkligen världens bästa kompis. Hon är bäst. Älskar dig. <33




Det finns verkligen inget som kan få mig att må dåligt nu.
Jag älskar det. Imorgon är det skola och jag längtar faktist. Då slipper jag sitta här och dega, fast min helg har varit bäst, speciellt på grund av Aztrid! Tack ännu en gång.
Imorgon ska jag också springa. Nu är jag ju äntligen frisk.
Tänkte satsa på 3 kilometer. Så ska jag kolla upp allt med gymkortet också.
Det kommer bli bäst.

Puss på er.
Nu ska jag sova eller något i den stilen.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Det är DU som förgyller min dag älskling, du har verkligen fått mitt liv att bli bäst, allt tack vare dig!

Du är verkligen mitt allt! Älskar dig mest av alla och allt på den här jorden gumman. :** <333



Jag längtar tills imorgon ;) <3

2008-09-07 @ 22:32:40
Postat av: Azze fer sure

Jag älskar dej mer <333333

du är världens bästa kompis du med <33333



älskar dej<333333

2008-09-13 @ 22:58:35
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0