Roliga dagar

Gårdagen:

Gårdagen var bäst verkligen! Jag vaknade upp och var hyfsat pigg och tog det lugnt när jag fixade mig och jag och Ulrika åkte in och skiljdes vid T-centralen. Jag fortsatte vidare mot Aztrid och när jag kom dit var Sara redan där. Vi satt i Aztrids säng, det är en likadan som jag har hos min pappa och den är skit skön, och pratade. Efter ett tag åkte drog vi till ett ställe men tyvär var det stängt så Aztrid drar dit i veckan istället. Det regnade och vi var tvugna att åka till Aztrid igen, väl hemma hoshenne igen åt vi flingor med mjölk och bananer innan vi stressade iväg mot tunnelbanan för att åka till mig.
När vi var i Åkersberga, gick vi in på Ica och köpte godis och läsk.

Hemma hos mig åt vi jätte god middag och gick sedan upp och var inne på datan i några timmar. Kanske 6 timmar, tills klockan var 02.00 i alla fall, då vi gick ner för att kolla på Darkness falls, som faktist inte var så läskig som jag trodde.
Vi somnade på sofforna och gick aldrig upp till mitt rum och sov.




Idag:

Vi vaknade upp och såg att det var tecknat på tv men bytte snabbt till 3:an och tittade på något program innan vi bestämde oss för att kolla klart på filmen eftersom vi somnat på natten, så vi såg aldrig klart den!
När vi gjort det, kollade vi på tv igen och gick sedan in på datorn en snabbis innan vi gick ner och åt frukost.
Det var ganska mysigt och när vi var klara gick vi in på datan och lyssnade på musik, hon dansade och gjorde oss i ordning. Eftersom vi är bäst hann vi ta den bussen vi räknat med!

Vi åkte till bagis, där Aztrid bor hos sin mamma. Så fort vi kom in typ, så gick hon och duschade medans jag tittade på tv och messade med roligt folk. När hon var klar någon timme senare gick vi ut och fotade och lite bilder kommer senare, plus att jag tänkte photoshopa endel.
Så var vi tvugna att åka hem, jag till mig och hon till sig.
Tågresan och allt gick bra och jag kom nyss hem.
Jag slipper äta middag bara för att jag är bäst!

Det här måste vi verkligen göra om snart, nästa gång kanske vi kan vara hos dig bby?
Jag är så himla glad över att vi är vänner, Aztrid!
Jag älskar att vara med dig, det är verkligen super kul.


Kommentarer
Postat av: Azze

Titta du är ju bäst på att skriva långa bloggar du me <33333



tack för dagarna och ja såklart vi ska göra om det <3333



jag är cp glad att vi e vänner, hoppas livet ut <3333

Jg älskar dej, och att vara med dej, puss :*

<3333333

2008-09-07 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0