Säng dags nu då

Ska gå ner och borsta tänderna och byta om. Jag ska upp 05.30 för att hinna duscha och sminka mig vilket kommer ta tid, kanske att jag måste upp redan 05.00, jobbigt liksom. Jag har inte ens valt kläder när jag tänker efter. Sheisse, det får jag göra nu. Skolfotot blir väl av endå, även om mitt hår kommer vara massa fail. Ni får leva med det.

Imorgon börjar för övrigt min diet som många redan kritiserat men jag står fast vid den.
Sorry, jag kommer säkert vara helt död i skolan, men vill man bli fin får man lida pin, aight?!
Jo, men det kommer bli bra!




Min mormor ligger på sjukhus...
Usch, det betyder att mamma kommer vara orolig och sur.
Inte roligt, fast jag tror inte det var något allvarligt.
Hoppas det i alla fall inte är det.


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0