Schema typ...

 Jag är nästan klar med naturen nu. Det känns skönt men vi fick ju en ny uppgift idag. Sjukt jobbigt, finns små mycket jag ska ha tid mer nuförtiden. Ska göra resten imorgon, så nu tänkte jag plugga lite matematik och sedan ta det lugnt. Kanske ta en kopp te igen, det var så himla gott!
Ikväll ska jag titta på Dexter också, efter det ska jag sedan sova.

Det som jag måste ha tid med nu för tiden är följande:

  • Träna, på morgonen och/eller kvällen
  • Träffa kompisar
  • Göra läxa

Det ser lite ut men om man bara har från 18-22 på sig, de sena veckorna blir det väldigt svårt att hinna med.
Man ska komma hem, ut och springa, duscha, äta mat, göra läxa, titta på idol, göra mer läxa och sedan kolla på lite tv till om det finns något bra program och sedan sova.
På morgonen gör man också läxa.

Det är väl lite bättre de tidiga veckorna. Då har man skola, sedan tränar man, gör läxa och så hinner man titta på tv, det svåraste blir att ha tid för kompisar.
Jag får försöka lösa det på något sätt.

Dags att göra lite matematik nu då.
Hörs kanske senare.
Who knows?




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : :D

menar du den randiga ?

Den köpte jag på chicy.se :D



2008-09-22 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0