Skola och stan

Jag gick upp runt halv sex idag och var ganska otroligt nog, väldigt pigg och packade ner allt som jag behövde innan jag började gå mot bussen. När jag skulle ta min tunnelbana visade det sig att det kunde ta lång tid innan den gick så jag valde att åka till slussen och ta bussen och det gick bra och jag hann till skolan. Lektionerna gick ganska bra och jag var också hos kuratorn.

Efter att skolan slutat gick jag och Cicci och åt mat innan jag drog in till Sergels torg och kollade om dem har en tröja jag villa ha inne på h&m men den hade inte kommit än så när jag ska träffa Emma på onsdag ska jag kolla om den kommit.
Det fanns en del saker jag ville ha och jag köper dem senare i veckan för just idag orkade jag inte!
Jag kom hem för ett tag sedan och innan middagen ska jag ut och springa.
Så himla skönt!

Dags att göra lite läxa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha , ok :D

2008-09-01 @ 16:26:40
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0