Teater uppvisning och resten

Idag gick allt verkligen bra. Jag trodde inte det men jag hade fel. Jag och Cicci åt indiskt och det var så gott! Så efter ett tag gick vi till skolan och mot dagens första lektion, textkommunikation, där vi snackade lite och kollade i tidningar och skulle bestämma vad det för typ av någonting som blir för jobbigt att förklara. Därefter var det naturkunskap och då var det genomgång om fotosyntes, cellandning och lite andra saker och det var helt okej.

På svenskan skulle vi spela upp våran teater men de 2 huvudpersonerna var borta så först sa läraren åt oss att vi skulle läsa upp historien som vi inte ens kunde! Fast sedan slutade det med att vi spelade upp den, vi fick inprovisera skit mycket, men det gick och så fick vi sluta 25 minuter tidigare, jätte snällt.

Så jag kom precis hem och ska fråga mamma om vi kan springa när hon kommer hem.
Jag tänkte att hon kunde introducera mig för hacksta spåret, så jag springer 2,5 km och om hon av någon anledning inte vill eller kan så får jag ta och cykla 1 mil istället. För jag SKA träna idag!



När jag kommer hem efter träning ska jag göra dessa saker:
  • Duscha
  • Äta mat
  • Göra en sak för Sebbe
  • Snacka med Sebbe
  • Göra matte läxa
  • Titta på dexter
  • Läsa min bok

Det är väl bra?
Jo, det är det.



Det är lite varmt så jag ligger här på sängen i bara linne och trosor. Det skulle du allt gilla Sebbe, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0