The helg

Fredag:

Jag åkte ju till Aztrid efter skolan och ganska så direkt åkte vi hem till hennes pappa. Men innan det var jag tvungen att bråka med mina föräldrar för dem var sura men det gick över snabbt endå! Hos Aztrid åt vi en jätte god middag, vet inte vad mat rätten heter direkt. Efter middagen kollade vi på Shan the man, det var skit roligt! Så skulle vi gå och hyra film och hennes 2 lilla systar följde med och jag och Aztrid ville kolla på Omen men det ville inte hennes ena syster så det blev någon B-komedi. När det var slut gick vi upp till hennes rum och började leka med hennes gosedjur! Gosedjuren var Jesus, Göran person, en spacemonkey, flodhäst, djävulen och en ängel och det var helt sajjk och vi gjorde en video som jag ska lägga in på youtube sen. Det var i alla fall jättekul och så åt vi kakor innan vi somnade.



Igår:

Vi vaknade upp och pratade ett tag innan vi åt frukost. Efter det kollade vi på Shan the man igen innan Aztrid gick och duschade medans jag fortsatte kolla. När hon duschat gick jag och duschade och så sminkade vi oss men hon sminkade sig betydligt längre än mig. Vid 16 åt vi lunch, det blev en mini pizza och så drog vi in till stan ett tag. Där träffade vi lite folk och skulle kolla på en utställning men när vi kom dit så stängde dem typiskt nog.
Jag var tvungen att åka hem, så hon tog pendeln till Ulriksdal och jag till Upplands väsby. Väl hemma åt jag middag och så kollade vi på tv halva natten innan jag skulle gå in på datan, men det slutade med att jag somnade.
Juste på dagen fick jag ett mess av pappa där det stog att Liverpool vann över Manchester united. Hur bra som helst!




Idag:

Jag gick upp vid 8 och vi åt en stor familje frukost, det var mysigt. Efter det städade jag nästan hela huset och lyssnade på musik. Jag packade alla mina saker och så kom Alva in. Vi sjöng lite, jag lär henne engelska liksom! Så dansade vi också och hade kul. Jag blev lite trött och kollade på tv innan vi sprang ner till pizzerian och åt. När vi kom hem spelade vi spel och mamma hämtade oss. Jag är helt slut.




Det var jätte kul att vara med Aztrid.
Jag älskar dig, ditt och mitt team är ju bäst!
Jag och Aztrid ska förmodligen också åka till Usa, jag längtar!




I veckan:

Måndag: Träffa Maria och springa 3 km
Tisdag: Träffa Aztrid(förmodligen) och springa 2 km
Onsdag: Träffa Emma och gå på yoga
Torsdag: Träffa Sebbe och gymma

Så ska jag förmodligen vara med Aztrid i helgen <3

Snart ska jag fixa min blogg också och Aztrids, vi är ju frysta jordgubbar nu ffs!




Kommentarer
Postat av: Azze yao

jag älskar dej mest bästa vän <33333333



vårt team äger jorden <3333



ÄLSKAR DEJ SOM FAN!!!!!!



vi ses på tisdag och i gelgen :D <333



ÄLSKAR DEJ <333

2008-09-14 @ 20:27:19
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0