Träning

Jag har varit duktig idag. Var pepp på att springa, det blev att cykla 2 km och springa lika mycket. Kom på att det är bäst att börja lite lungt eftersom jag inte tränat på ett tag. När jag kom hem för 30 minuter sedan duschade jag och åt precis mat som bestog av nudlar och kyckling med wok. Det var gott.

Nu ska jag göra läxa fram tills 20.00, då ska jag titta på tv och sedan ska jag göra mer läxa.
Jag kan inte annat än känna mig duktig.
Aztrid, jag är inte sur på dig och jag vill så klart sova hos dig på lördag, ska bli jätte kul.
Älskar dig bästis <33
Nej, nu ska jag sätta igång med läxan.


Kommentarer
Postat av: Maria

Shit, vad duktig du är gumman :)

Själv är jag på jobbet :/

<3

2008-09-22 @ 20:34:43
Postat av: azzefersure

oh vilket tur <3333



jag älskar dej bästisen <333

2008-09-26 @ 20:46:19
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0