Ulrika

Idag gick skolan jätte bra. Jag klarade av att göra alla uppgifter på foto lektionen och jag är bäst! På naturen var det lugnt och vi gjorde inte så mycket. Jag och Cicci åt mat innan jag åkte till väster haninge ett tag. Där träffade jag Sebbe och vi var ett tag innan jag åkte in till stan och mötte Ulrika.
Vi var kvar ett tag och jag träffade Kakan för första gången på någon månad. Oturligt nog kom jag på att jag hade läxa och vi var tvugna att åka hem till mig. Vi åt mat direkt innan vi åkte och handlade godis och cola. Nu har vi snackat med Cai lite och vi hoppas hon kommer inte till stan imorgon och så har vi varit inne på bdb och nu laddar vi in bilder. Senare ska vi titta på skräck film och mysa.

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0