Breakning dawn

Idag hade jag lite tid att döda efter löpningen och mellan lunchen så jag köpte Breaking dawn. Sedan köpte jag frukt och medans jag tog frukten fick jag typ 16 meddelanden, så jag blev stressad och råkade ta fel juice smak men som tur var fanns det en snäll kille som lät mig byta.

Jag och Cicci åt dagens på Lindqvist och i skolan gick det bra. Det var helt okej lektioner. Imorgon däremot är det prov.

Men i alla fall så blev jag jätte glad av ett sms pappa skickade.
Han skrev att dem kommer visa en Torres intervju 21.30 precis innan landskamen mot England och jag tänker självklart se den! Jag kom inte hem för länge sen och ingen är hemma och mamma har glömt mobilen hemma så jag är lite orolig. För hon glömmer den aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0