Frisör tid bokad

Mamma ringde och beställde tid hos frisören idag. Det blev på lördag kl 12. Dessutom är det världens bästa frisörer som jobbar där och jag tror verkligen dem kommer att få till det som jag vill. Jag har inte hört något negativt alls om dem, bara bra saker och att de verkligen förstår hur man vill ha det. Så jag hoppas verkligen att det stämmer. Men jag är fortfarande orolig över att jag inte kommer passa i lugg.



Fotboll:

Jag kollade på reprisen av Real madrid-Liverpool idag till lunch. Jag älskar Torres, han var irriterad igår och fick gult kort med flit och mascheranos argumenteringar är alltid lika underhållande. Så när han inte gjorde något trodde jag att han inte ens var med ett tag innan jag såg honom. Längtar tills returmötet! Torres kanske blir borta några matcher, hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0