Inför Real madrid-Liverpool

Om lite mer än 1 timme börjar försnacket inför Real madrid-Liverpool. Jag längtar kan jag väl bara säga. Vi åt nyss mat plus att det var lite bråk mellan hela familjen konstigt nog. Men så pratade jag och mamma om att jag ska klippa mig men hon säger aldrig något om det. Jag vill ju klippa håret innan skolan börjar så snart ska jag fråga mamma om hon är villig att betala det eftersom jag ska köpa ett par skor för mina pengar. Resten vill jag spara.

Btw, jag sitter fortfarande och spelare vampyr spelet. Det är extremt beroendeframkallande!

Kommentarer
Postat av: Medya

Vad för vampyr spel? Och hur kan man spela det?

2009-02-27 @ 20:19:07
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0