Köpt foto prylar och träffat Emma

Jag träffade som sagt Emma idag. Jag stog och skulle betala för ett fotoalbum och fototejp så ser jag att någon ställer sig på sidan om mig och vinkar och jag tänker ju att det är någon som vinkar till den bakom mig men nej det var Emma. Haha, snacka om att jag blev förvånad. Sedan gick vi till Siba så köpte jag ett UV-filter till min kamera och efter en stund köpte vi med oss mat och gick och satte oss i kulturhuset, snackade, åt och fotade. Sedan gick vi runt lite och jag har hittat ett par väldigt fina skor som jag ska köpa på lördag.
Vi skiljdes åt vid tunnelbanan och jag kom hem för en 30 minuter sedan och har blåsor på mina fötter eftersom jag inte använt klackar på över 1 månad.

Ikväll ska familjen göra egna semlor, då jag och lille brorsan inte tål nötter, eller mandelmassa åtminstånde. Så ska vi även kolla på Champions League även fast jag vill se en annan match än de andra. Fast det blir väl en uppesittar kväll för mig och imorgon är den viktigaste matchen.
Men Inter-Manchester United ska vi titta på idag och så kollar jag på reprisen av Atlético madrid-Porto efter det.

Bilder laddas upp senare idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får väl se och försöka, vi kan ju försöka ses mer som vanligt ;)

Okej, jag ska nog oxå lägga upp några ;)

2009-02-24 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0