Lots of training

Till middag blev det spagetti med köttfärssås och det var gansk gott men jag är väldigt trött på den maträtten så att säga. Gjorde nyss en kopp grönt te och messar med A som är underbar men liie speciell. Sticker ut från mängden ni vet! Fast det tycker jag är bra.

Kvällen kommer spenderas framför tv:n för att vila upp mig eftersom jag ska ut och springa imorgon också. Då blir det 3 km istället. I veckan ska jag också ta en tur till simhallen, kanske när jag är hos pappa. Har liksom ändå ingen lust att sitta framför tv:n, datan eller spela playstation 2 dagar i rad. Kan hellre göra nytta då. Tänkte även springa spåret när jag är hos pappa, minst 1 dag och sedan ta lite promenader varje dag utöver det andra.

Sen så ska jag köpa ett par skor om de är lika fina i verkligheten som på bild.


Kommentarer
Postat av: A

Tränings freak du har blivit söt <333

2009-02-17 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0