M&M

Jag gick tidigare ut idag och tänkte fota men det fanns inget roligt att fota så det får bli en annan dag helt enkelt. För alldeles en stund sen åkte mormor och morfar hem. De var här och firade Jasmine eftersom alla här var sjuka när hon fyllde år för en vecka sen, fast jag var inte sjuk!
Om drygt 1 timme och 25 minuter är det dags för FA-cupen nämligen Derby-Manchester united.
Det är alltid roligt att se.

Dessutom är det väl nästan helt säkert att Benitez nu har förlängt med Liverpool, som jag tycker är bra men det verkar som att alla andra tycker det suger och säger att vi inte kommer vinna någon titel alls men där tror jag folk har fel. Det får vi ju se sen när säsongen är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0