Stor städning typ

Jag har läst ut min bok och ska börja på Eclipse. I alla fall så fick jag för mig att städa. Jag slängde ytterligare 2 påsar med kläder fast har fortfarande överdrivet mycket kläder. Jag har om organiserat mitt rum. De flesta av mina kläder hänger på klädhängaren, lite ligger inne i garderoben och dessutom har jag lagt mina filmer och singstar i en fin hög i min garderob. Filmerna låg på min bokhylla tidigare men där ligger nu mina skolböcker. Jag bäddade sängen och dammsög rummet. När jag var klar åkte hela familjen förutom Linus och handlade. Jag köpte clementiner, blod grape och bananer till mig själv, det enda som fattades var vatten men det har jag ju här hemma.

Aztrid får inte heller komma till mig idag, synd men finns inget att göra åt det. Jag klarar ju mig. Ikväll 18.30 är det match, Portsmouth-Liverpool och det ska jag självklart titta på och gästerna kommer vid 18 men jag får sitta här uppe på rummet och titta på fotboll och hämta fika. Till fika köpte vi en bullängd, 10 choklad munkar, 10 kanelbullar, kex och massa ost, cola, oboy och lite sånt. Jag själv ska typ ta lite kex och brie plus mina frukter eftersom jag hade min onyttiga dag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0