2 nya dvd skivor

Jag har handlat lite nya kläder idag och dvd skivor och lite andra saker. Imorgon ska jag tvinga någon att köra mig till on off för att köpa en dvd spelare. För tillfället lånar jag mamma dvd spelare. Efter det kommer jag bara ha 600 kr kvar men snart fyller jag år, rättare sagt om 13 dagar. Ser inte fram emot det direkt

Idag träffade jag Emma, vi gick runt i butiker, snackade en massa och fikade. Nästan som vanligt och jag har tittat på min Gossip girl box sedan 18 och har sett 4 avsnitt till typ. Tänkte fortsätta med resten nu och det här är väl mitt sista inlägg för dagen..
Bilder kommer imorgon. 

Kommentarer
Postat av: N

bby, jag är hemma nu <333

ringer dig snart :* <333

2009-01-04 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0