A <3

Jag har duschat sedan länge och skrivit in alla prov, inlämningar och saker till skolan( i min almenacka) som jag har och det är en hel del. Mer än vanligt åtminstånde. I veckan är det, matte läxa, filmkunskaps läxa och så har jag egen lektion på idrotten. Alla uppgifter är gjorda förutom idrotten som jag gör på onsdag. I helgen ska jag träffa Ines och gå på bio, troligast på fredagen men man vet aldrig. Sedan på söndag ska vi fira Elias som redan fyller 7 år. Tiden bara rinner iväg. Så på lördag ska jag köpa en present till honom. Det får bli pokemon kort, yu-gi-oh kort och en pysselbok som han önskat. Även den här veckan ser ut att bli väldigt bra. Det är fortfarande en paus från alla kompisar förutom Ines.
Jag är kär i A igen. Det kommer bli bra. Jag känner det på mig. Jag har varit typ över glad hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0