Even worse

Jag blir sämre och sämre. Jag åt 3 skedar havregrynsgröt till middag innan jag kände illamåendet komma. Så jag tänkte vila resten av kvällen. Någon har även snott 200 kr som var en liten del av det jag fick i present! De som varit i mitt rum är släkten och 2 kompisar. De är borta men jag hoppas att den som gjort det ändå tänker efter, för det är inte okej!
Mitt rum är städat och bilderna har jag laddat in.



Ulrika, lillasyster och jag



Bästis och lillasyster, titta på deras blickar!



Bästis och lillasyster ler


Kommentarer
Postat av: azze/bästis <3

Jag hoppas penghar kmr fram älsk <33333



haha jag ser cp ut på båda bilderna xD ;)



<3<3<3<3 love ya bästus <333333

2009-01-19 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0