Fotograf!

Jag kom på att matte läxan är tills på tisdag så jag gjorde bara några tal och gör resten imorgon. Dessutom har jag valt att jag ska spara alla mina pengar jag fåt från och med nu. Så jag kommer inte lägga ut pengar på mat i skolan eller på något annat onödigt. Jag kan anse mig som pank i några månader men det är bara för att spara tills jag har tillräckligt med pengar för en lägenhet, det är något jag måste betala för själv. Allting och mina konton kan jag inte röra förrens jag är 18 men det blir inga problem. Jag har även några extra jobb på g. Snart börjar jag även som fotograf, det ni! Fotograf vid 17 års ålder är inte illa!
I sommar tänkte jag också jobba och känna ihop lite pengar.





Jag börjar få långt hår, så här långt hår har jag inte haft på 2 år typ om inte mer. Dessutom börjar min normala hårfärg växa ut igen. Fast det kommer ta tid innan det har växt ut tilltäckligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0