Greger

Snart åker jag till Norrtälje men först en snabb resume av dagen. I skolan hade vi först historia, vi gick igenom romarriket, därefter skulle vi ha redovisningar men det var fel på skolans internet så min grupp gör nästa gång, sista lektionen var journalistik där vi hade krismöte och planerade lite. När det var över gick jag och Cicci och köpte mackor och jag letade även efter ett par vita converse men fann inga så det får bli en annan gång. Vi åkte till Tingsrätten men jag var tvungen att vara hemma 17 så jag får gå en annan dag. Men i alla fall så åkte jag till Åhlens och köpte 4 filmer, varav 1 som är en present till Jasmine och så köpte jag lite kläder och skor innan jag tog direktbussen hem. Det är tänkt att jag ska packa nu och det är nog vad jag ska göra också.

Jag vet inte om jag bloggar i helgen.
Om inte, trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lizelott

sv: Okie :)

2009-01-25 @ 16:34:16
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0