Hämtat ut mitt paket

Idag hämtade jag ut mitt paket på favvan och snart borde posten komma med mina foton. Jag vill ha dem nu, så jag kan börja sätta upp dem. När jag väntade på bussen köpte jag en tidning också. Hoppas den är rolig annars känns det onödigt. Imorgon ska jag köpa mina skor, ett par vita converse. Sedan ska jag också köpa lite kläder och kanske mitt gymkort, annars tar jag det nästa vecka.

Mamma kommer förmodligen tvinga mig åka till pappa sen men jag orkar inte tjafsa emot, jag får vara utan datan några dagar och så kommer min låtsas pappa ta bort min tv bara för att jag skolkar från skolan. Men jag är sjuk fast det fattar inte han. Jag ska försöka sova ett tag nu och vänta på att mamma ska komma hem och bli ännu mer sur på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0