Inget möte

Det blev inget möte för det visade sig att jag var den enda som var där för de andra var sjuka. Så det blir på våran komplediga lektion som vi har nästa möte. Det är vad jag kallar bra. Fast det gör inget egentligen men det hade varit roligt att få sluta lite tidigare. Resten av dagen flöt på bra, vi hade ingen mental träning så vi fick sluta lite innan 16 och det var uppskattat. Jag är lite trött efter idrotten men somnade som tur var inte på bussen för jag satt och messad med Issa, mycket olika samtalsämnen där. Pratade även med Maria, som jag för övrigt måste träffa snart.

Tänkte sätta mig ner och göra den teoretiska delen till idrotten och lite andra läxor. För ikväll är jag upptagen med att titta på Wigan-Liverpool. Imorgon har jag även sovmorgon till 11.15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0