Massa fotboll

Igår pluggade jag matematik i 9 timmar och det var roligt. Drack lite te, åt massa frukt och löste en massa tal och jag gillade det. Idag vaknade jag upp och somnade om och min sista dröm var hemsk. En betydelsefull person i mitt liv var död i den drömmen och när jag vaknade fick jag panik och tog kontakt med den personen. Det värsta är att ... Jag inte kan berätta vad det är. Eller jag vill inte. Åtminstånde inte för tillfället.

Idag har jag även spenderat mycket tid med familjen på kvällen, vi tittade på Liverpool-Everton som vad jätte bra och Torres gjorde ett jätte fint framspel till Gerrard och det blir omspel som jag ser fram emot och när det väl är kommer nog Liverpool satsa ännu mer!, dessutom tittade vi på handboll, Norge-Tyskland där domare var jäkligt orättvis mot Tyskland i slutsekunderna då de fick göra om sitt inkast 3 gånger så att matchen hann sluta och Tysklands tränare skulle slå till domaren men lyckades lugna ner sig, sist men inte minst har jag tittat lite på Sevilla- Racing santander ett tag innan jag gick upp till min data. Jag har även letat upp mycket fakta till mitt porträtt och det känns skönt. Det som finns kvar att göra är några matte tal tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: N

Mycket sport där ;) <333

Vem handlade drömmen om? :*

Ring mig, jag vill veta <333

2009-01-25 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0