Nu är jag 17 år

Usch, jag är 17 nu eller egentligen blir jag det först 15.00 för det var då jag föddes. I alla fall så sjöng familjen för mig och jag tog hand om min lilla syster. Vi låg i min säng och tittade på barnprogram, eller jag försökte sova men gav upp väldigt snabbt. Så jag gick ner och duschade istället. Så gjorde jag frukost till mig själv,2 pannkakor. Det var gott. Om 50 minuter går min buss. Jag vill att dagen ska gå snabbt, så jag kan träffa Ulrika snart. Det ska bli så roligt plus att jag får mina presenter ikväll. Hoppas det blir vad jag önskat mig!



Kommentarer
Postat av: Medya

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN<3

2009-01-16 @ 19:15:15
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0