S

Det här är väl förmodligen mitt sista inlägg för idag. Jag tänkte fortsätta läsa New moon. Den är så himla mycket bättre på engelska! Men i alla fall, var det vegatarisk lasagne och jag åt väl inte så mycket eftersom jag inte var så jätte hungrig.
Jag ska snart gå ner och göra en kopp te och sätta mig och läsa. Kanske borde jag städa mitt rum lite också, jag är pedant av mig så jag städar typ varje dag nuförtiden.

Imorgon ska jag börja reda ut saker med S. Ser fram emot det och hoppas på det bästa. Det skulle betyda att jag har ett liv igen.
Ett riktigt. Det låter skumt men jag berättar någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Annie

svar: skicka vadå? :) Twilight? Min msn är [email protected]

2009-01-22 @ 20:13:57
URL: http://aaaannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0