Fernando torres sång

Jag sitter i skolan och ska hitta något kul att skriva om men kommer inte på något. Runt 12 ska jag gå och kolla om jag kan hämta mitt lunchkort eftersom det inte gick imorse. Sedan ska jag hem och träna. Det blir löpning à la 4 km.
Annars har jag inget planerat.

Har även letat upp texten till Torres låt:

"His armband proves he was a red

Torres, Torres

You'll never walk alone it said

Torres, Torres

We bought the lad from sunny Spain

He gets the ball he scores again

Fernando Torres, Liverpool's number nine!

Nananananananananana....

Fernando Torres Liverpool's number nine!"

Det är lika roliga att höra den varje gång. Tänk att jag snart kommer få se honom spela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0